Officiel hjemmeside for SKIVE FORENEDE HÅNDBOLDKLUBBER

Skive fH skaber omtale

pengesedler.jpg
10-02-2016

Skive fH har presseomtale for 44,5 mio. kroner.

 

Netop offentliggjorte tal fra Infomedia viser, at Skive fH står for tre procent af den samlede presseomtale af klubberne i Ligaen på både herre- og damesiden i 2015.

Det svarer ifølge Infomedia til en annonceværdi på 44.549.149 kroner.

Det er en stigning på 8 mio. kroner i forhold til 2014.

 

- Vi er stolte af, at vi på den måde kan være med til brande Skive, Skive kommune og Skive fH. Vi arbejder hele tiden hårdt for at skabe værdi for vores samarbejdspartnere, så det er godt, det lykkes.

Med de tal er vi med til at skabe øget fokus på håndbolden i Skive fh, og forhåbentlig også noget vore samarbejdspartnere kan bruge konstruktivt i forhold til deres markedsområder og marketing af Skive.

 

Samtidig er det med til at brande Skive som en kommune og en egn, hvor det er attraktivt at kigge på muligheder for bosætning, når vores idrætsliv bliver omtalt så mange gange i medierne, vurderer direktør Peter Andersen, Skive fH.

 

Undersøgelsen viser, at det samlede bruttolæsertal er hele 295.501.835 læsere, når det gælder artikler i trykte medier, internetsider og TV. Infomedia har registreret 3.838 artikler/indslag om Skive fH i 2015.

Sociale medier indgår ikke i undersøgelsen.