ADMINISTRA­TION & BESTYRELSE

ADMINISTRATION

Jesper Sørensen

Jesper Sørensen

Direktør
Jesper Bak

Jesper Bak

Salg- og netværkskoordinator
Jonas Fangel

Jonas Fangel

Administrativ medarbejder
Peter Laursen

Peter Laursen

Ungdomskonsulent
Placeholder person

Anders Fredsgaard

Daglig leder for foreningen
Placeholder person

Mikkel Mortensen

Børne- og ungeansvarlig FIBU

FORENINGENS BESTYRELSE

Henrik Madsen

Henrik Madsen

Formand
Søren Riis Jensen

Søren Riis Jensen

Næstformand
Mette Brandstrup

Mette Brandstrup

Kasserer
Placeholder person

Ida Skytte

Medlem
Placeholder person

Jens Nielsen

Medlem

BESTYRELSE A/S

Placeholder person

Nicolai Mortensen

Formand
Placeholder person

Jens Jepsen

Næstformand
Placeholder person

Mette Brandstrup

Kasserer
Placeholder person

Thomas Helsgaun

Medlem
Placeholder person

Morten Enggaard

Medlem
Placeholder person

Steen K. Pedersen

Medlem
Placeholder person

Henrik Madsen

Medlem

Her finder du en oversigt over organisationen og deres opgaver:

Bestyrelsen er den øverste ledelse mellem generalforsamlingerne, og ansvarlig for at træffe de beslutninger, der er nødvendige for foreningens drift og udvikling.

Bestyrelsens primære opgaver i Skive fH er:

  • Udvikling af klubben Skive fH.
  • Udvikling af mission, vision og strategi.
  • Udarbejdelse af og opfølgning på budget.
  • Udarbejdelse af årshjul i samarbejde med direktøren, administrationen og udvalgene.
  • At foreningen lever op til sine juridiske forpligtelser.
  • At medlemmerne har indsigt i og indflydelse på foreningen.
  • At vedtægterne overholdes, udvikles og løbende får en gennemgang.
  • Koordination med Skive fHs Støtteforeningen.
  • Udvikling af medarbejdere og organisation.
  • At repræsentere foreningen.

Bestyrelsen er organiseret med en formand, en næstformand, en kasserer, en sekretær og to bestyrelsesmedlemmer.

Direktørens primære opgaver i Skive fH er:

  • Indgåelse af nye samarbejdsaftaler med sponsorer, samt pleje af eksisterende.  
  • Udvikling af ”Money Making” aktiviteter. 
  • Udvikling af klubbens brand. 
  • Overholdelse af budget. 
  • Ansættelse af trænere ved eliten, og spillere i samarbejde med førsteholdenes trænere. 
  • Deltagelse i sportslige aktiviteter. 
  • Ansvarlig for kommercielle aktiviteter og bindeleddet til sponsorer og samarbejdspartnere 
  • Ansvarlig for afvikling af arrangementer for sponsorer forud for hjemmekampe ved eliten. 
  • Kontakt til forbund og kommunen, samt øvrige relevante samarbejdspartnere. 
  • I samarbejde med bestyrelse, administration og udvalg, at udvikle mission, vision og strategi, samt sørge for implementering i klubben.  
  • Ledelse af administrationen og koordinator. 

Salg- og Netværkskoordinatorens primære opgaver i Skive fH er:

  • Canvas salg og stort fokus på nye samarbejdspartnere, igennem netværk. 
  • Indgåelse af nye samarbejdsaftaler med sponsorer, samt pleje af eksisterende.  
  • Fokus på udvikling af vores koncept overfor sponsorer, samt skabe nye indtægtsmuligheder igennem nye tiltag 
  • Ansvarlig for billetsystem 
  • Ansvarlig for mailchimp
  • Ansvarlig for nyt CRM system 
  • Planlægning og gennemførelse af events. 
  • Sikre lokal synlighed igennem lokale netværk.  
  • Planlægning og afvikling af arrangementer for sponsorer. 
  • Skive fHs hjemmeside og sociale medier. 

Ungdomskoordinatorens primære opgaver i Skive fH er:

  • Udvikling af foreningens Blå Tråd. 
  • Koordination med omegns-/samarbejdsklubber, samt efterskoler. 
  • Udvikling af tiltag til fastholdelse, tilgang og udvikling af spillere med fokus på U15 – U19 årgangene – herunder mentorordning og fokusspillerkonceptet. 
  • At medvirke til planlægge overgangene fra Børne- til Ungdomshåndbolden. 
  • Koordination med Team Danmark, ungdomsuddannelserne og Skive kommune. 
  • Udvikling af klubmiljø. 
  • Planlægge og gennemføre håndboldarrangementer, herunder Håndboldskole, Håndboldkaravanen, skoleturneringer, efterskolearrangement osv. 
  • Kontakt til og mellem Børne-, Ungdoms-, Special Olympics. 
  • Træner påsætning for U15 – U19. 
  • Udarbejdelse af træningsoversigt (halfordeling og tider) for alle børne- og ungdomshold i Skive fH med udgangen af 2. kvartal hvert år. 
  • Opbygge og sikre dialog med udvalgene og Skive Kommune omkring integration af udsatte børn. 
  • Støtte direktøren og administrationen. 
  • Del af ungdomsudvalget.

Administrationens primære opgaver i Skive fH er:

  • Ansøgning af midler fra fonde og puljer, i samarbejde med bestyrelsen, direktøren og/eller koordinator. 
  • Løbende bogføring, herunder opfølgning på budget og daglig økonomi. 
  • Udbetaling af lønninger, kørselsgodtgørelser og skattefri udokumenterede udgifter. 
  • Fakturering af sponsorer + bilag til BDO. 
  • Udarbejdelse af aftaler og kontrakter for koordinatoren og udvalgene. 
  • Opdatering af klubbens Website, sociale medier og klubkalender. 
  • Tilmelding til turneringer og generel forbundskontakt. 
  • Indhentning af børneattester. 
  • Bestilling af tøj, materialer mv.  og udvikling af samarbejde med tøjsponsorer. 
  • Planlægning af uddannelser og kurser. 
  • Ansvarlig for forberedelse og afvikling af hjemmestævner for bredde og elite. 
  • Støtte til bestyrelse, direktør, koordinator og udvalg i deres arbejde. 
  • Kampafvikling elite, bestille varer hertil. Sørge for hallen er klar. Amerikansk lotteri. 
  • Kampafvikling bredde – tidtagning mv.  
  • Sygemeldinger. 
  • Spillerkontrakter, indsendelse til DHF og dialog med agenter. 
  • Hancock Cup. 
  • Håndboldskole. 

Børneudvalgets primære opgaver i Skive fH er:

  • Trænerpåsætning for børnehold U2 – U11 i samarbejde med administrationen. 
  • Gennemførelse af opstartsmøder med alle holdene. 
  • I samarbejde med bestyrelsen, direktør, koordinator og de øvrige udvalg, at udvikle mission, vision og strategi, gennemføre implementering og løbende opfølgning. 
  • Medvirke til udvikling af og indarbejde Skive fH sociale og sportslige målsætninger blandt trænere og holdledere omkring børneholdene. (Trænerhæftet). 
  • Overblik over børneudvalgets aktuelle økonomi. 
  • Løbende opdatering af klubkalender. 
  • Udarbejdelse af oversigt over indløbsbørn til 1. holdenes kampe. 
  • At sikre at samtlige børnehold har det træningsudstyr og rekvisitter, der skal til for at gennemføre træning.  
  • At bidrage til udviklingen af børneafdelingen i samarbejde med koordinator, direktør og bestyrelsen. 
  • Planlægning af deltagelse i stævner, mini VM, opstarts- og afslutningsarrangementer. 
  • Koordinere afholdelse af sociale arrangementer for holdene på tværs i udvalget. 
  • Forældrekontakt. 
  • Udlevering af tøj, spillersæt og nøgler til trænere. 
  • Gennemførelse af aktiviteter til støtte for arbejdet med U2 – U11 årgangene. 
  • At fungere som bindeled mellem bestyrelsen, udvalget og årgangene. 

Ungdomsudvalgets primære opgaver i Skive fH er:

  • Trænerpåsætning for ungdomshold i U13, i samarbejde med administrationen. 
  • Gennemførelse af opstartsmøder med alle holdene. 
  • I samarbejde med bestyrelse, direktør, koordinator og de øvrige udvalg, at udvikle mission, vision og strategi, gennemføre implementering og løbende opfølgning. 
  • Medvirke til udvikling af og indarbejde Skive fH sociale og sportslige målsætninger blandt trænere og holdledere omkring ungdomsholdene. (Trænerhæftet). 
  • Bidrage til udvikling af overgangen fra børne- til ungdomshåndbold i samarbejde med koordinatoren. 
  • Overblik over udvalgets aktuelle økonomi. 
  • Løbende opdatering af klubkalender. 
  • Udarbejdelse af planen for gulvtørring ved 1. holdenes kampe. 
  • At sikre at samtlige ungdomshold har det træningsudstyr og rekvisitter, der skal til for at gennemføre træning.  
  • At bidrage til udviklingen af ungdomsafdelingen i samarbejde med koordinator, direktør og bestyrelse. 
  • Planlægning af deltagelse i opstarts- og afslutningsarrangementer, efterårs-, jule-, og påskestævner, samt Partille Cup eller lignende stævner. 
  • Koordinere afholdelse af sociale arrangementer for holdene på tværs i udvalget. 
  • Forældrekontakt. 
  • Udlevering af tøj, spillersæt og nøgler til trænere. 
  • Gennemførelse af aktiviteter til støtte for arbejdet med U13 – U19 årgangene. 
  • At fungere som bindeled mellem bestyrelsen, udvalget og årgangene. 
  • At bidrage til kommunikation med årgangskoordinator og årgangstræner.